Veelgestelde vragen – Doeshi
Meteen naar de content

Gratis verzending in Nederland & België

Veelgestelde vragen

Wijzigingen in stijl, grootte en foto

Zodra je bestelling is geplaatst, ga je ermee akkoord en je zult begrijpen dat het een op maat gemaakt product is dat onmiddellijk in productie zal gaan en dat er geen mogelijkheid is om verdere wijzigingen aan te brengen.

 

Adreswijzigingen

Als je het verzendadres wilt wijzigen, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail met je bestelnummer, het huidige verzendadres en het adres waarnaar je het adres wilt wijzigen. Wij kunnen het adres alleen wijzigen tot je bestelling ons bedrijf verlaat! Na verzending is het adres helaas niet meer aan te passen.

 

Beschadigde/onbedrukte artikelen

Als het product defect aankomt, zullen wij het artikel opnieuw gratis verzenden. Neem hier contact met ons op met een foto van het item en ordernummer. Wij zullen je artikel herdrukken en binnen zeven werkdagen naar u verzenden.

Als je niet tevreden bent met het resultaat van je product, bieden wij herdrukken aan zonder kosten. Vul ons contactformulier in en voeg een foto van het artikel bij met uitleg over het probleem en je bestelnummer, en een lid van ons team zal je verder kunnen helpen.

Retourneer uw artikelen binnen zeven dagen na ontvangst van je bestelling.

Beschadigde/onbedrukte artikelen kunnen alleen worden vervangen binnen 3 maanden na de oorspronkelijke besteldatum.

Na deze periode van 3 maanden is Doeshi.nl niet verantwoordelijk voor het vervangen van beschadigde of verkeerd bedrukte artikelen.

 

Let op: het ontwerp, de maat, de kleur en de afbeelding die je uploadt, worden op uw artikel gedrukt. Indien de verkeerde maat, kleur of afbeelding wordt gekozen en naar je wordt verzonden, is Doeshi.nl niet verantwoordelijk voor het vervangen van deze artikelen.

 

Productafbeelding Disclaimer

Hoewel wij alles in het werk stellen om onze producten nauwkeurig te fotograferen en ze in detail te beschrijven, kunnen wij niet garanderen dat elke foto in productie de werkelijke kleur van de koopwaar nauwkeurig weergeeft als gevolg van veranderingen in de schermresolutie. Neem contact met ons op als je vragen hebt over de kleur, het materiaal of de maat van een artikel voordat je het koopt.

 

Verloren pakketten

Als je pakket verloren lijkt te zijn gegaan tijdens het transport, gaan we er alles aan doen om het pakket te vervangen en ervoor te zorgen dat je bestelling alsnog bij je aankomt. Als je niet wil dat het pakket wordt vervangen, moeten we 14 dagen wachten voordat we de bestelling terugbetalen in het geval dat het pakket zijn weg alsnog naar je vindt en wordt afgeleverd. Ons klantenserviceteam zal gedurende de twee weken regelmatig contact met je opnemen om de voortgang van je bestelling te volgen en je van nauwkeurige updates te voorzien.

 

Annuleringen/Retourneren

Als je jouw bestelling wilt annuleren, moet je dit doen binnen 3 uur na het plaatsen van je bestelling, omdat onze productie 1 dag omloopt. Bij annulering binnen de gestelde termijn, krijgt je jouw geld terug. Aangezien je gepersonaliseerde producten uniek zijn en speciaal voor je gemaakt worden, zijn er aanpassingskosten van 9,95 per stuk inbegrepen in je aankoop. Als je jouw bestelling meer dan 3 uur na aankoop annuleert, betalen wij u de volledige prijs van uw artikel terug, verminderd met de 9,95 aanpassingskosten.

Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor
Indien een pakket geleverd wordt aan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Doeshi de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gaat dit automatisch retour richting de leverancier en zijn wij gerechtigd om €15 euro van het bedrag dat je retour krijgt, in te houden. 

Pakket kwijt?

In het geval dat een pakket verloren gaat of om logistieke redenen niet kan worden afgeleverd, zullen we altijd een nieuw pakket sturen voordat we overgaan tot terugbetaling en retourzending. 

 

Als je niet tevreden bent met de door jou ontvangen producten, stuur ons dan een e-mail op info@doeshi.nl om je probleem met onze klantenservice te bespreken om een goede oplossing te vinden.

Veilig Afrekenen

Reken veilig af in een 100% SSL-beveiligde omgeving

7 dagen per week bereikbaar

Heb je een vraag of opmerking? Onze medewerkers helpen je graag.

Gratis Verzending

Wij verzenden al onze producten altijd gratis naar Nederland en België.