Wijzigingen in stijl, grootte en foto
Zodra je bestelling is geplaatst, ga je ermee akkoord en je zult begrijpen dat het een op maat gemaakt product is dat onmiddellijk in productie zal gaan en dat er geen venster is om verdere wijzigingen aan te brengen.
Adreswijzigingen
Als je het verzendadres wilt wijzigen, stuur ons dan een e-mail met je bestelnummer, het huidige verzendadres en het adres waarnaar je het adres wilt wijzigen. Wij kunnen het adres wijzigen tot je bestelling ons bedrijf verlaat! Na verzending is het adres helaas niet meer aan te passen.
Beschadigde/onbedrukte artikelen
Als het product defect aankomt, zullen wij het artikel opnieuw bedrukken en gratis opnieuw verzenden. Neem hier contact met ons op met een foto van het item en ordernummer. Wij zullen je artikel herdrukken en binnen zeven werkdagen naar u verzenden.
Als je niet tevreden bent met het resultaat van je product, bieden wij herdrukken aan zonder kosten. Vul ons contactformulier in en voeg een foto van het artikel bij met uitleg over het probleem en je bestelnummer, en een lid van ons team zal je verder kunnen helpen.
Retourneer uw artikelen binnen zeven dagen na ontvangst van je bestelling.
Beschadigde/onbedrukte artikelen kunnen alleen worden vervangen binnen 3 maanden na de oorspronkelijke besteldatum.
Na deze periode van 3 maanden is Doeshi.nl niet verantwoordelijk voor het vervangen van beschadigde of verkeerd bedrukte artikelen.
Let op: het ontwerp, de maat, de kleur en de afbeelding die je uploadt, worden op uw artikel gedrukt. Indien de verkeerde maat, kleur of afbeelding wordt gekozen en naar je wordt verzonden, is Doeshi.nl niet verantwoordelijk voor het vervangen van deze artikelen.
Productafbeelding Disclaimer
Hoewel wij alles in het werk stellen om onze producten nauwkeurig te fotograferen en ze in detail te beschrijven, kunnen wij niet garanderen dat elke foto in productie de werkelijke kleur van de koopwaar nauwkeurig weergeeft als gevolg van veranderingen in de schermresolutie. Neem contact met ons op als je vragen hebt over de kleur, het materiaal of de maat van een artikel voordat je het koopt.
Verloren pakketten
Als je pakket verloren lijkt te zijn gegaan tijdens het transport, gaan we er alles aan doen om het pakket te vervangen en ervoor te zorgen dat je bestelling alsnog bij je aankomt. Als je niet wil dat het pakket wordt vervangen, moeten we 14 dagen wachten voordat we de bestelling terugbetalen in het geval dat het pakket zijn weg alsnog naar je vindt en wordt afgeleverd. Ons klantenserviceteam zal gedurende de twee weken regelmatig contact met je opnemen om de voortgang van je bestelling te volgen en je van nauwkeurige updates te voorzien.
Annuleringen/Retourneren
Als je jouw bestelling wilt annuleren, moet je dit doen binnen 3 uur na het plaatsen van je bestelling, omdat onze productie 1 dag omloopt. Bij annulering binnen de gestelde termijn, krijgt je jouw geld terug. Aangezien je gepersonaliseerde producten uniek zijn en speciaal voor je gemaakt worden, is een aanpassingskost van €9,95 per stuk inbegrepen in je aankoop. Als je jouw bestelling meer dan 3 uur na aankoop annuleert, betalen wij u de volledige prijs van uw artikel terug, verminderd met de €9,95 aanpassingskosten.
Als je niet tevreden bent met de door jou ontvangen producten, stuur ons dan een e-mail op info@doeshi.nl om je probleem met onze klantenservice te bespreken om een goede oplossing te vinden.