Retourbeleid – Doeshi
Meteen naar de content

Gratis verzending in Nederland & België

Retourbeleid

Om een retour te initiëren dien je contact op de nemen met onze klantenservice via info@doeshi.nl

Wat is jullie retourbeleid?

Wij bieden een 14 dagen geld-terug garantie. Als je niet tevreden bent met jouw aankoop, neem dan binnen 14 dagen na levering van uw artikel contact met ons op en wij zullen je graag helpen bij het terugsturen van uw bestelling voor een terugbetaling.


Probleem met je bestelling? 

Neem contact met ons op en wij zullen proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

LET OP: RETOURZENDINGEN ZONDER RETOURFORMULIER WORDEN NIET GEACCEPTEERD. Zorg ervoor dat je het retourformulier krijgt door contact op te nemen met onze klantenservice.

BELANGRIJKE OPMERKING: Je kunt geen gepersonaliseerde artikelen, artikelen met verbroken zegel en hygiëneproducten zoals badmode, ondergoed, beha's en andere artikelen die om hygiënische redenen niet mogen worden doorverkocht.

Wat moet je doen bij een retour?

  1. Neem contact op met onze klantenservice om het retourformulier te krijgen.
  2. Stuur je product (onbeschadigd en in originele staat) naar het adres dat je via e-mail van onze klantenservice hebt gekregen, inclusief track & trace.  
  3. Stuur naar onze klantenservice het tracking-nummer wanneer je het krijgt.  Let op: het trackingnummer van de retourzending moet binnen 4 dagen nadat wij je het retouradres hebben gestuurd naar ons worden verzonden, anders kunnen wij uw retourzending niet verwerken.
  4. Volg uw bestelling totdat deze bij ons is afgeleverd.
  5. Email ons met het tracking nummer als bewijs dat wij je pakket hebben ontvangen.
  6. Zodra we je e-mail en pakket hebben ontvangen zal ons fulfillment team je goederen inspecteren en je retourzending verwerken.


Houd er rekening mee dat je retour aan de volgende eisen moet voldoen:

  • In originele staat
  • Onbeschadigd product
  • Met originele, onbeschadigde verpakking
  • Inclusief retourformulier MET ordernummer
  • GEEN gepersonaliseerde en hygiënische producten  
  • Voorzien van traceercode
  • Wij hebben het recht om retourzendingen die niet aan bovenstaande eisen voldoen te weigeren.

 

Wat zijn hygiënische producten?

Dit zijn producten die om hygiënische redenen niet doorverkocht mogen worden. Denk hierbij aan lingerie, badmode, bh's en andere hygiëneproducten.

Zodra wij je pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen weer op uw bankrekening staat.

Opmerking: De kosten voor retourneren zijn voor rekening van de koper.

Veilig Afrekenen

Reken veilig af in een 100% SSL-beveiligde omgeving

7 dagen per week bereikbaar

Heb je een vraag of opmerking? Onze medewerkers helpen je graag.

Gratis Verzending

Wij verzenden al onze producten altijd gratis naar Nederland en België.